tag:blogger.com,1999:blog-7941597346873993673.post6497947954058203888..comments2023-06-11T18:06:48.754+02:00Comments on norvegiasyndromet: Slappfisken - årets TV-reklameAimar Niedzwiedzkihttp://www.blogger.com/profile/16454031199074008665noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-7941597346873993673.post-51420782627239548752008-12-22T15:44:00.000+01:002008-12-22T15:44:00.000+01:00Ja, det er bare det at grensen mellom nisje- og ni...Ja, det er bare det at grensen mellom nisje- og nissekjendis ofte kan bli litt uklar... :-)<BR/>Bob bob bob og god jul!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7941597346873993673.post-26111815756388356092008-12-22T10:12:00.000+01:002008-12-22T10:12:00.000+01:00Laksepølse-eksempelet får vi håpe er siste krampet...Laksepølse-eksempelet får vi håpe er siste krampetrekning fra den gamle markedsøkonomien. Det nytter ikke å skyve ned dårlige pølser i halsen på folk med massive reklamekampanjer.<BR/><BR/>Pia Tjelta... Undersøkelser fra Millward Brown viser jo faktisk at folk har MINDRE tillit til kjendiser i reklame enn til vanlige folk. (Gjelder generiske kjendiser. Nisje-kjendiser kan fungere. Ingrid Espelid Hovig kan sikkert selge matprodukter)Anonymousnoreply@blogger.com