tag:blogger.com,1999:blog-7941597346873993673.post6569345225344826628..comments2023-06-11T18:06:48.754+02:00Comments on norvegiasyndromet: 3 sitater enhver digital markedsfører bør puggeAimar Niedzwiedzkihttp://www.blogger.com/profile/16454031199074008665noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-7941597346873993673.post-52957206894514962802008-11-09T11:07:00.000+01:002008-11-09T11:07:00.000+01:00Å forstå hva folk sier er helt klart absolutt nødv...Å forstå hva folk sier er helt klart absolutt nødvendig. Med den semantiske web'en har vi fått en utmerket mulighet til å lytte. Evner man å ta inn over seg den strømmen av konversasjon er man godt i gang. Og som anonym sier, da vil man også kunne bidra gjennom involvering. <BR/>Det høres enkelt ut, men det er krevende i praksis.Aimar Niedzwiedzkihttps://www.blogger.com/profile/16454031199074008665noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7941597346873993673.post-81209503067583588152008-11-08T11:29:00.000+01:002008-11-08T11:29:00.000+01:00Er ikke cluet å forstå hvordan ulike mennesker kom...Er ikke cluet å forstå hvordan ulike mennesker kommuniserer med hverandre og deretter forsøke å involvere seg i diskusjonen?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7941597346873993673.post-84320755934047229162008-10-07T21:51:00.000+02:002008-10-07T21:51:00.000+02:00Som en fyr som har kommet litt sent inn på den ren...Som en fyr som har kommet litt sent inn på den rent strategiske delen av reklamebanen så undrer jeg meg litt over hvem det egentlig er som forholder seg til de gamle segmenteringsmodellene?<BR/><BR/>Jeg har vokst opp i noen miljøer med folk med veldig sterk pasjon for enkelte ting, sånn som snowboard og fisking og sånn. Noen ganger fra samme sted og bakgrunn, andre ganger helt ulike men med samme sterke pasjon for det de driver med. Uansett enklest å få tak i gjennom å snakke om noe de er interessert i... :)Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/10074700282633133003noreply@blogger.com