Tidligere nevnte Firebrand har åpnet. Firebrand er en Web TV kanal/side/samfunn (jeg har ikke helt klart å bestemme meg for hva dette er for noe) dedikert ene og alene til reklame. Så hva er førsteinntrykket?
De legger ut nye daglige episoder med programleder som lett og ledig gir deg små infobiter om reklamene og veileder deg gjennom hva som finnes av andre funksjoner på siden. Det er klart at for en som jobber med markedsføring er det ikke vanskelig å bli fasinert og sittende fast med å titte på reklame en halvtime, men gjør studenten det samme? Verden er heller ikke fylt til randen med unikt god reklame så hva skal de gjøre om ett år? Enten blir dette kjedelig i lengden, eller så har Firebrand lagt en smart plan for nytt innhold.
Gledelig er det også å melde at første norske selskap har lagt ut en TV spot. Litt synd at det var Telenor sin svenske avdeling og ikke hovedkontoret på Fornebu. Regner med at de norske reklamene også snart finner veien til Firebrand. Det er verdt å ta en titt hvis du synes det er gøy å se god reklame, og så kan du selv vurdere om dette konseptet har livets rett.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar