Hurra! Endelig en norsk kampanje hvor grønn markedsføring er integrert på en fornuftig måte. Og sjokkerende nok fra et forsikringselskap, Storebrand. Norske Screenplay har levert en kampanjeside som hjelper oss forbrukere å lære om Økokjøring.
Godkjente viralelementer, klart og tydelig fokus og ikke patetisk overdreven fokus på merkevaren Storebrand.
Testen tar bare et par minutter (godt er det), gir deg en reell feedback på hvorvidt du kjører miljvennlig og er lærerik. I hvert fall slik jeg ser det. Ta testen, finn ut om du er en økokjører og se om du er enig i at dette er en god kampanjeside du også.
Mmmm, grønn glede.
Pinlig nok har jeg glemt å legge til på listen over blogger jeg leser den norske reklameboggen Helge Tennø fra Screenplay bl.a skriver på. Vil du lese om reklame fra et norsk perspektiv sjekk ut Endreblogg.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar